Visszatérítés

Ha a terméket valamelyik üzletünkbe vitted vissza, azonnal intézzük.

Ha azonban online nyújtottad be a visszaküldési kérelmedet, akkor intézkedünk, amikor a termék beérkezett a raktárunkba, majd munkatársaink ellenőrizték, és megkezdték a feldolgozását. Ha esetleg nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük jelezze nekünk írásban vagy hívjon fel minket!

Mikor és hogyan kapom meg a visszatérítést?

A visszaküldött termék ellenértékét ugyanazzal a fizetési móddal kapod meg, amit a vásárláskor használtál.A visszaküldés jóváhagyása után (a termékeknek tökéletes állapotban kell lenniük, és meg kell lenni az össze belső címkének) visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben jelezzük, hogy a visszatérített összeget néhány napon belül átutaljuk a számládra.Ha a visszaküldést elfogadó igazolás kézhezvételétől számított maximum 14 napon belül még mindig nem érkezett meg a számládra a visszatérítés összege, kérjük, érdeklődj a bankodnál.